tisdag, september 16, 2008

Mor - barnbukett

Vi har fått såååå vackra blommor i samband med lille Astons födelse!! Vi är så hedrade! Tack till Astons farmor och farfar, tack till Jane på Scrapaddicted och tack till Fredriks kollegor på nya jobbet!

Av Astons farmor och farfar (och av Jane) fick vi sk mor-barnbuketter, fantastiskt vackra med bandet som går mellan den stora och den lilla buketten.

Då första buketten kom igår, det var farmor och farfars bukett, så såg jag först bara en stooor bukett. Men då jag packade upp den så såg jag bandet mellan den stora och den lilla och vips så svämmade tårarna över *s* Symboliken är så vacker och det är så mkt kring denna graviditet, förlossning och detta lilla magiska barn som betyder så fantastiskt mkt för mig... Så känslorna svämmade över och det tog nog 10 min innan de försvann helt *s*



Bry er inte om de udda vaserna *asg* Vi har VÄLDIGT dåligt med vaser här och det finns definitivt INGA som matchar varann *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

vi fick åxå en sån av matildas farmor och farfar när hon föddes och det var ju helt underbart! jag grät åxå massor när jag såg den, det var två identiska buketter fast en liten och en stor, å de bestod av rosa rosor och ltie andra vita å rosa

var tvungen å springa å kika nu för jag har dessa två buketter torkade uppe på bokhyllan :-) bandet är dock borta och jag fotade dem aldrig i "nyskick" pga att jag inte var scrappare å fotograf då ;-p