fredag, september 19, 2008

Och dagens snyftare då *s*

Jag kikade såklart in på SWE-bloggen, eftersom jag älskar att titta på alla alster som visas där - både av teamet och läsarna. Det känns MYCKET konstigt att inte hålla i rodret för tillfället, men teamet är så fantastiskt duktiga!! De klarar sig utan mig :-)

Nå, dagens snyftare blev när jag kikade in och såg gårdagens inlägg med alla dessa ljuvliga alster, gratulationer och tankar till oss.

Jag kan inte hejda mina tårar *asg* Måste vara världens blödigaste mamma för tillfället...

Såklart blev jag även alldeles tårögd då vi öppnade upp ett paket med babykläder och grattishälsningar från våra vänner i Norge, deras barn hade gjort så fina kort med egna hälsningar och allt!! Ja, vad ska man säga... TACK!!!

Jag vill även tacka er alla som läser här på bloggen, som skriver så flitigt och som grattat oss! Vi är så underbart tacksamma för alla gratulationer och önskar att vi hade möjlighet att tacka er alla individuellt... Men det går ju inte, så ni får alla ett jätte-TACK från oss här!!!

Inga kommentarer: