tisdag, februari 10, 2009

Ååååh, jag har skapat! Lycka!

Det är alltid lika roligt och befriande att få skapa lite! Från go'a Jane på Scrapaddicted fick jag ett fantastiskt härlig paket fyllt med papper från Cosmo Cricket "Lil' man". Bara älskar de här mättade färgerna! Ni skulle se papprena i verkligheten, kärlek!!

Först har jag gjort en sida med ett gammalt dagisfoto på min systerson Isac. Färgerna passar verkligen bra till detta papper.


Nästa sida är en layout till min idag 17-årige son Martin. Fascinerande att se fotografier på honom vid ungefär samma ålder som min lille son Aston är i nu. De två journalingrutorna är urklippt ur ett papper med flera olika sådana, oerhört läckra!


Jag har många fotografier på en gitarrspelande Martin, och det är alltid lika roligt att scrappa dom. Han har flera olika sorters gitarrer och alltid nån han spelar på, det har ni säkert sett :-) De här papprena från Cosmo Cricket passar även tonårssidor och lite tuffare stuk. Här har jag distressat bokstäverna genom att böja och sandpappra på dom, för att rocka till sidan lite extra.

1 kommentar:

Helena sa...

Åååh va härligt med lite skaparlycka! Jättefina LO´s, gillar särskilt "LITEN", älskar färgkombon orange / svart. Jag hoppas också få lite skapt snart:-)

Kram
// Helena