måndag, februari 16, 2009

Tränar på att få Aston att le på foto *s*

Imorse hade vi ett mission, jag och Aston... Eller jag iaf ;-) Att få honom att le då jag fotograferar honom... Att han inte bara har sin begrundande fotomin ;-) Och det gick, med mkt ljud och arbete *s*

Se så söt han är när han ler mot Robin som kom in i köket ;-)




Så blir man ju lite trött såklart ;-)


Passar på att hänga lite i bumbon...


....och fotostunden avslutas med 3 goda majskrokar som kletar sig fast överallt *s* Men gott är det!

3 kommentarer:

Emma sa...

Vilken sötnos! Nog har du fått honom att le alltid!

Jag gillar dock även foton när barn inte ler, en liten krokodiltår kan också vara sött!

~Emma~

FruGrip!! sa...

Linus gillar majskrokar han med, eller ostbågar utan ost som jag brukar säga...*ler* SötAston dåå...
Kram Cissi

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder på godbiten. Han är alltså bara sååå söt. Jag älskar bilden där han gäspar.