söndag, februari 01, 2009

Dagens foto #32 - 090201

Aston bajsar fortfarande riktigt riktigt löst, men är pigg och glad mellan sovstunderna (som är rätt många, tror han är rätt trött)... Fast han äter ju väldigt lite per dygn nu, kommer han upp i 550 ml är det bra liksom.. Men känner mig lyckligt lottad då han faktiskt är ARG på mig då jag tvingar honom att äta... Tänker på Åsas lilla Filip som fick åka till akuten idag, då han inte kunde behålla nån mat alls och blev riktigt riktigt dålig och slö.

Så lilla söta Aston! Var arg på mig du! Bara du får i dig lite, så gråter din mamma efter att du somnat! Jag älskar dig så!! Bli helt frisk nu!

Denna bild visar hur glad han var här på kvällen, då han fått en ny blöja efter att ha bajsat stort


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

3 kommentarer:

Emma sa...

Det var det sötaste och gladaste lilla charmtroll!

AnnaHanna sa...

Skönt att han verkar piggare!
Puss och kram //Anna

~Karin~ sa...

Hoppas att ni alla piggar på er!! Alltid lika kul att ses, även om det ju hade varit ännu bättre om ni var krya! Skönt att det verkar gå åt rätt håll för lilla sötnosen nu iaf!

kraaaaaaaaaaam /K