lördag, februari 07, 2009

Dagens foto #38 - 090207

Idag har det varit en dimma över Stockholm att minnas. Helt otroligt, man såg knappt framför sig *s* Jag, Fredrik och Aston gick hem till Åsa, Richard och barnen. Där åt vi lunch tillsammans, så gott som alltid!

Sen trotsade vi vädret och gick ut på promenad i Lilljansskogen, medan barnen sov gott i sina vagnar. Fötterna halkade omkring på det isiga underlaget, dimman låg tät men det var 5 plusgrader och härligt!


En liten bonusbild för dagen oxå, bara för att jag tycker om den.


Sen gick jag och Fredrik hem oxå! Puh, mina ben!

15800 steg och över 1 mil senare är jag slut i benen *s*

De senaste två dagarna har jag gått runt 7500-8800 steg, men det är viktigare ATT jag går än att det blir över 10000 steg.

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

8 kommentarer:

Sanna F sa...

Fina foton i dimman! Vad duktig du är på att promenera!!!!

Mia sa...

Herregud vad ni promenerar duktigt. Här är det så halt och har regnat nästan hela dagen så jag har inte ens varit utanför dörren idag. Bara pyssel inomhus. :)

Kram Mia

Anonym sa...

Imponerande!
Jag har också en stegräknare men glömmer alltid att sätta på mig den...
Jag gillar bilderna av er dimhöjda promenad - vardagsbilder som kommer att vara värdefulla minnen för dem som kommer efter.

Anonym sa...

NU var det ett tag sedan jag var här inne..å måste bara säga det, att Aston är något av det finaste jag sett!!!
Bedårande liten kille!!! =D^
Trevlig söndag!
Kram Petra

Knartens lillasyster sa...

Hej!
Jag brukar kolla din blogg för jag tycker du är en otroligt duktig fotograf. Jag undrar hur du gör för att lägga på den enkla men effektfulla ramen som du har runt varje foto? Jag är en nybörjare på photoshop men tycker det är kul att teste på lite.

Mvh Gro Lilja (mamma till Knarten)

Anna sa...

Vilken mysig dimma och fina foton. Vi är vana vid dimma här. När dimman är som väsrt ser man inte ner till stora vägen.

Vinterkramen Anna

Jane.D sa...

Vilka härliga foton i dimman!

Så otroligt duktig du är med ditt promenerande! Du ska se att du snart är nere i din matchvikt igen.

AnnaHanna sa...

Så fina bilder, fast det är grått och trist ute. Lovely!

Kram //Anna