måndag, mars 16, 2009

Little Yellow Bicycle

Ilona på Skaparlusten har fått in de här helt underbara papprena från tillverkaren Little Yellow Bicycle. De är helt underbara i färgsättningen! Lite dova, romantiska! Blommorna är superhärliga och kommer från Petaloo...

Paketet Ilona skickade mig fick igång min romantiska sida och fick mig att skapa en sida i en stil som jag normalt sett inte skapar i. Men som jag älskar! Och jag kan säga att jag är hur nöjd som helst med min sida!

Rubriken är ett citat jag hittat på en ljusstake från Cult design, och passade temat på min sida så bra.



Närbild på den härliga lager-på-lagerblomman, gjord av olika blommor från Petaloo:

3 kommentarer:

MissMian sa...

Underbar LO! Gillar verkligen allt du gör, du är en verklig inspirationskälla. kikar i din blogg så gott som dagligen men är väldigt dålig på att kommentera :) Aston är ju bara för bedårande!!

Anonym sa...

Wow vilken underbar layout!! Sååå fin.
Kram

Cath. sa...

Jag är här och kikar ibland... tycker du gör så mycket fint! Den här layouten är helt underbar! Precis mina färger! Ha det gott!