onsdag, mars 18, 2009

Söta Felix - babyfotografering

Idag har vi, jag och Aston, haft fint besök av Felix och hans mamma Sara. Jag fick i uppdrag att fotografera 6-månadersfoton på Felix. Aston fick i uppdrag att underhålla Felix mamma medan jag fotade. Det kallas teamwork ;-)

Kolla dessa vackra blå ögon på en underbart söt pojke! Sån glimt i ögonen, så härligt hår, så glad!

TACK för att jag fick förtroendet! Jag hoppas bara Felix mamma och pappa blir nöjda, jag blev det i alla fall.



















7 kommentarer:

Jenny sa...

Så fina! Du är så duktig! och så hade du ju en väldigt söt modell :-)

Jonas sa...

Jättefina bilder!
Min sambo håller på med scrapbooking och jag fotograferar - det var så vi hittade din sida!
Men jag undrar vad du gör med dina bilder för att få till den där "soft skin" känslan. Är det ett filter eller du Photoshopar dom lite?

badanka sa...

URFINA! sötaste modellen me:)

Marie - Med mina händer... sa...

Wow, så fina foto! Gissar att föräldrarna blev mer än nöjda. :D

korvmedbröd sa...

Men gud. Finaste Felix. Han har tur, har ju fått mammas lockar. Gulle honom. Man vill ju bara kasta sig in i bilden och ge honom en puss rätt på mun!

Ulrika aka LillBlomman sa...

MEN Helene, dessa är helt fantastiska!! Kram!

Maria sa...

Underbara..s söt modell!!!