onsdag, januari 06, 2010

152 layouter gjorda under 2009,,,

2009 är ett klart bra scrapår för mig ändå, jag har skapat med stora mellanrum. Tappat inspiration ibland, inte haft tid eller ork ibland, men ändå har jag skapat en hel del! Eller lagom tycker jag faktiskt.

Jag sätter aldrig upp några scrapmål för mig, jag vill inte känna en "press" att klara av ett visst antal layouter på ett år. Jag vill skapa för att det är roligt och inspirerande. Däremot tycker jag det är roligt att se hur många jag gjort.

Jag fortsätter med mina roliga uppdrag hos Skaparlusten, Scrapgalen och som gästis hos Pappersbiten. Så fantastiskt skoj och jag älskar verkligen att dt:a!! Det passar mig, får mig att verkligen skapa emellanåt och utmanar mig. Det gillar jag!

Förra årets sista LO laddar jag upp imorrn....

Nu ska jag natta!!!

Inga kommentarer: