fredag, januari 01, 2010

Hårddiskkrasch... Suck

Ja, roligare kan man ha. Helt plötsligt la min hårddisk av. Inga foton ligger där, men våra videofilmer. Det är det enda av vikt...

Vi kommer åt disken och flyttar dom nu, så formaterar vi om hårddisken sen.

Jag har aldrig fått en kraschad disk förut och nån gång ska vara den första, men det är ingen katastrof trots allt.

Men hänger du nånstans på nåt forum eller så, där jag hänger eller om någon frågar efter mig så informera gärna om att jag har lite svårt att komma in på forum mm just nu. Kan komma in på forum via mobilen, men det är krångligare att hålla koll:-)

Återkommer förhoppningsvis snart, tur jag har min egen datatekniker här :-)

Och du, glöm inte att ALLTID ha backuper på dina filer!!! Har du inte backat på länge så gör det NU!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj, inte kul alls när allt kraschar. Vad har du för lösning på fotoförvaring? Funderar precis på hur man ska spara alla bilder så att inget händer med dem. Det blir ju väldigt mycket plats på hårddisken efter ett tag. HAr en extern, men undrar om det räcker...
ninaerica