måndag, februari 21, 2011

LO: Lilla tuffing

Denna LO har jag gjort till en färgutmaning på SWE-bloggen för några veckor sen. Egentligen är färgerna lite mer pastelliga (gul, blå och rosa) än de ser ut att vara här på sidan... Är supernöjd med blockingen! Och papprena fick jag som en liten present (6x6-ark) då jag handlade i en butik. Passade perfekt att skära ner ytterligare och skapa lite med ;-)






Blomman är en handgjord blomma som jag fått av min söta vän Ullis/lillblomman :-) Tack, sötnos!!! Önskar jag kunde göra såna, de är sååååå fina!!

2 kommentarer:

Kajsan sa...

Ljuv, ljuvlig, ljuvligast!!! Love it! KRAM <3

Camilla sa...

Tack för all inspiration, vännen. Denna LO var så underbar att jag var tvungen att prova lifta.

http://scrapp77.blogspot.com/2011/02/vinterbus.html

Kram