lördag, februari 26, 2011

Morgonmys vid frukostbordet...

Lilla bebis sover alldeles nyäten och proppmätt medan jag äter frukost på bb-hotellet. Hoppas på att vi ska kunna åka hem idag, men det tror jag vi får. Ska bli härligt!


Sen måste jag säga att det verkar gå vägen med amningen! Det har känts som prio att försöka det att funka, och Myran har hajjat det hela. Enda grejen är att jag behöver använda amningsnapp på vänster bröst pga krånglig bröstvårta och Myran gillar andra sidan bättre. Men det funkar!!! Känns makalöst ofattbart härligt med bebisen och Aston och allt det andra. Känns lite euforiskt nästan - känslan får gärna hålla i sig ;-)

{Bloggar på språng med min iPhone}

15 kommentarer:

Pysselbus sa...

Härligt!! Och härligt att det funkar med amningen - grattis! Det är hopplöst när det krånglar!!

Vilken liten mys det ligger i "baljan"! :-)

Mya sa...

lilla sötnos.
härligt att det funkar :)

Linda sa...

Nä men, jag har legat inlagd på sjukhus i veckan och helt missat att lilla bebisen kommit! Stort GRATTIS!!! Så otroligt söt han är er lille prins!

kram Linda

AnnaHanna sa...

Nämen grattis! Jag har varit onätad ett par dar - och se vad som händer... håller tummarna för amningen. Kram //Anna

Jozebelle sa...

Så mysigt det ser ut, så gosigt!!!!

Han ser ut att må gott när han sover så sött.

Kramizar

~Karin~ sa...

Ååååååååååååååååååå *love love love*

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vad glad jag blir av att läsa detta!!! Kommer och kikar på miraklet när du orkar! Kramar!

Miaa sa...

Så härligt att allt funkar! Men stressa inte ihjäl dej med amningen, det ska vara en bra stund, både för dej och bäbis!

MVh Miaa

Sanna sa...

Härligt Helene! Vilken goooooding han är lilla Myran!
Kram sanna

Anonym sa...

Stort GRATTIS!! Vilken sötnos!

Malin sa...

Grattis till den lilla sötisen, han e så fin Helene!!!
Mys på, synd att ni inte bor närmare så man hade kunnat gå på mamma promenader tillsammans ;)
Kram Malin

scrapmoster sa...

GRATTIS i massor av mängder!!! Underbar liten kille, så fin!! Lycka till!!!

Kramen i

Karin sa...

Å va kul att amningen funkar!!!
Rasmus såg ut som om han fått ut sig citron när jag gav honom vänstrabröstet och med mitt första barn Kajsa fick ja använda amningsnapp hela anmingen för dom blev så såriga å ömma, men amningsnapp e bra :)

Lycka till å hoppas ni får komma hem snart!

A'laEmmeli sa...

Stort grattis till det lilla underverket! Han är helt bedårande söt! ♥ Kram Emmeli

Casa Ottman sa...

Grattis till en liten perfekt kille. Så mysigt. Lycka till med amningen och hoppas att det går bra.
Hälsningar
Landstoken Helena