måndag, januari 09, 2012

LO: Ferrari och klippning

Aston har verkligen hatat att klippa sig, oavsett om det varit hos frisör eller hemma. Jag är urusel på att klippa, så hemma har vi kört med trimmer. Men i november förra året så tog vi oss till en frisör som har coola ferraribilar att sitta i medan man blir klippt... Det gick förvånansvärt bra och han pratar nu om att åka tillbaka till frisören och klippa sig ;-) Det börjar bli dags snart....

Jag förevigade klippningen med min telefon, jag tycker det är så coolt att man numer får så hyfsat bra foton med mobilerna att man faktiskt kan skriva ut dom och scrappa! Det gör att man oftast kan få foton från vad man än gör, även om man inte har med sig vanliga kameran!

Jag scrappade en sida med julpapper jag fick från Petra på Scrapgalen i november. De passade så perfekt i färg till fotots lite retrofärg, tycker jag! Bakgrundspappret är inte vitt, utan vaniljfärgat, så det är inte helt galna färger ;-) En av 2011:s sidor då....




2 kommentarer:

Angela sa...

Wow, så fin! Jag blir så inspirerad varje gång jag går in här. Är så scrapsugen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, men det lär dröja med en flytt på g...

Har en liten fråga; hur många fulla album har du egentligen? Du är alltid så aktiv och får scrappat så himla mycket, det känns som att det skulle svämma över av layouter hos er... :)

Aase sa...

Underbar, en perfekt Helene LO

Kram