torsdag, mars 08, 2012

LO: Gatukonst i vackra Prag

Ah, jag har ju glömt att visa denna LO!!!! En månad sen den visades i Scrap-Perras blogg ju *s* Nåja, bättre sent än inte alls!! Jag har jobbat med ljuvliga Echo Park-papper i våraktiga färger, med tillhörande stickers. Cardstocken i bakgrunden är från mina egna gömmor, tyckte det kompletterade färgerna i mönsterpapprena så bra!!

Fotot är ett sånt där överblivet foto, som bara legat i fotomappen utan att ha blivit scrappat. Men nu så.... Ska försöka bli bättre på att scrappa lite resefoton oxå... Där är jag så glad att jag har bloggen så att jag kan gå tillbaka till inläggen om resorna och läsa vad vi gjorde, vad jag kände osv!




1 kommentar:

Jozebelle sa...

Ja bloggen tillsammans med kalender och foto gör att man kan få ihop det bra!

Jag gillar LO, nu hoppas jag komma ur min urbota knäppa prestationsångest bara vi städat klart här i helgen, tror röran om mej får mej stressad också. Jaja, ha det så bra, har ju några LO's som jag inte visat än, kanske skulle ta och redigera fotona och visa vad jag gjort....