tisdag, mars 20, 2012

LO: v7

Förra veckan var Charlie krasslig och jag hade inte så mkt tid till pyssel, ändå så fick jag denna sida gjort på ett kick OCH Charlie var vaken då jag gjorde den. Den är mkt enkel och verkligen snabbscrappad pga washitejpen och att jag körde på grå-vit-svart-temat, gjorde den på ca 20 minuter ;-) Gjorde den bara minuter efter att jag öppnat ett paket med tre rullar svart/grå washitejp, det gör att köpet redan är berättigat eller hur?!

Såhär i efterhand borde jag kanske gjort fotot svartvitt eftersom det är så mkt färger och konstig färgkombo i det, men eftersom det redan var utskrivet så scrappade jag det i alla fall. Valde istället att köra på svart-vit-grå bakgrund mm, så fick fotot stå färgerna ;-)

Hittills har jag kört på mkt mkt enkla veckolayouter och känner att det nog ska bli mitt tema, enkla sidor... Sen får det bli ett, två eller flera foton beroende på hur jag känner. Nästa år - om jag gör om det - så funderar jag på om jag ska blanda foton från veckan och köra mer av en sammanfattning.... Vi får se?!







2 kommentarer:

Miaa sa...

Hej!
Jag har varit inne och kikat lite då och då, men itne kommenterat på vääääldigt länge!
Jag tycker iallafall att dina alster är väldigt fina och som du säger, lättscrappat, vilket kan vara bra med häktisk vardag och små barn!
Just denna LO är ju underbar! Jag gillar att du har ett svart-vitt tema, då fotot är så färgglatt!
MVH Miaa

Anonym sa...

hej, även jag hälsar på hos dig ofta för att inspireras av dina härliga alster. Tycker det var helt rätt att ha fotot i färg, läckert att låta fotot stå för färgen! Här hemma råder sjukstuga och för första gången på länge har jag släpat fram mina saker hemma, tyvärr blir det annars bara scrappat på träffar numera tycker jag ;)Så nu efter en inspirationsboosting på din sida skall jag ta mig till scraphörnan och skapa lite :) Ha en fin tisdag!
/Cicci