tisdag, mars 06, 2012

LO: Min första riktiga vinter

I februari fick jag ju gästa hos Pysseldags och det här är mitt tredje alster. De två innan har varit kort, nu tänkte jag visa en LO med andra ord :) Jag har använt en underbar snöflingestämpel och orden "min" och "första". Så fina!!!

Och i bakgrunden ser du min nuvarande favoritmask, chevron/zickzack-masken.... Åh vad den är fin!! Tagsen är inspirerade av någon layout jag sett på nätet, men nu minns jag inte vem som gjorde den?!! Men men, så är det ibland. Man ser nåt, det fastnar och sen minns man inte var man såg det?!






3 kommentarer:

Eivor Larsson sa...

Vilken finfin LO!! Stilren, snygg och med detaljer som gör den komplett och perfekt!
Tack för inspirationen!

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Anna sa...

Åhh vilken härlig layout!
Kanske e det den här LO:n som du blivit inspirerad av den har jag i min lifta mapp http://malindahl.blogspot.com/search?updated-max=2010-12-30T18:58:00%2B01:00&max-results=7&start=7&by-date=false
och däri hamnar din layout med! Vart hittar man den där zick zack grejen??

webmosterhelene sa...

Anna, tack! Det var inte den sidan. Mönstret i bakgrunden är en stencil som jag köpt hos www.scrapgalen.se :-)