söndag, mars 25, 2012

LO: On the bright side

Åh, jag måste nog erkänna att min senaste crush inom scrapvärlden måste vara My Minds Eyes senaste serier. Jag har ju visat några andra sidor med en annan serie som jag fått av Petra/Scrapgalen att jobba med, idag tänkte jag visa serien "On the bright side". Den är oxå sådär fantastiskt underbar, så fin och så lättjobbat att jag direkt gjorde en sida med dt-material.

Sen så fick jag en försenad superfin julklapp av Petra härom dagen ;-) Jag fick välja material i butiken och det var bland annat papper ur denna serie (både 12x12 och de mindre 6x6-papprena) som hamnade hos mig. Jag Ä-L-S-K-A-R papprena, färgerna, mönstrena! WOW!

Och eftersom jag är så förtjust i papprena så måste jag ju säga att jag verkligen blev nöjd med denna sida. Fotot på Charlie är en favorit också och fick alltså en underbar inramning ;-)
Länk
Jag har klippt ut seriens namn på ett av papprena och gjorde en liten flaggbanner :) Så fint med de färgade bokstäverna :) Och så passade det perfekt till en del av titeln :)




1 kommentar:

ÅsaJ sa...

Underbart fin LO!