fredag, april 27, 2012

Dagens foto - 120427 - inneboende?!

Titt, vi verkar ha fått en inneboende.... Eller tja, det vet vi ju inte. Men när vi kom hem efter dagis låg denna ganska stora igelkott och solade mellan förrådet och ena pallkragen. Fick två bilder på den innan den smet in under trappen vid ytterdörren.

Ibland är jag glad att jag i princip alltid bär med mig kameran, det blev kanske inte de bästa fotona men vi har minnet är bevarat och Aston har tittat på bilderna flera flera gånger redan.


1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Pinsvin (ännu ett sött norskt ord) är en ynnest att få i sin trädgård! Har du sett fotot på layout i min blogg idag? Låg på mage inne bland Thujorna och lyckades får ett riktigt fint foto trots att jag fick zooma rätt mkt:) Kram och trevlig Valborg!