onsdag, april 04, 2012

LO: Äta jordgubbar

Åh, tänk att det snart är säsong för jordgubbarna!! Jag måste hitta på nåt bra för att inte vårt jordgubbsland ska bli övervuxet av gräs bara. Förra året rensade jag bort gräs, nu är där massor igen... Ska till Plantagen nån dag och se om jag hittar såna där plastremsor att sticka ner mellan landet och gräsmattan...

Nåväl, till min sida då :) Jag gjorde en LO med ett överblivet sött foto från vår första sommar här i huset... Jag hade vårkänslor då jag gjorde denna med Echo Park "Victoria Garden" som du hittar hos Scrap-Perra. Jag älskar färgerna och så lekte jag loss med lite gesso på bakgrunden, rosa distress stain på den vita bandbiten osv :) Hade roligt helt enkelt :D


De här pompomblommorna är favoriter!! Nu har jag bara en kvar - tyvärr!!


Färgade in bandet själv, så fint det blev!


Inga kommentarer: