lördag, april 07, 2012

Dagens foto - påskafton och Leah har fyllt 5 år

Idag är det påskafton och vi har varit hem till min lillasyster Linda och hennes underbara familj! Vi hade så mysigt, min mor var där och så min svågers pappa oxå. Och sen kom min andra lillasyster Mimmi och hennes man dit :) Vi saknade dock min tredje syster Lotta, hennes lilla Noah och min lillebror Rickard. Det var fullt hus iaf förstås... Vi hade mys med mycket skratt, äggmålning, middag, fika och tårta, Aston och Leah fick rida på lilla Rebell.

Vi firade Leah som fyllde hela 5 år igår. Mosters allra sötaste Leah!


Sen fick Aston och Charlie varsitt paket oxå, eftersom min syster mfl inte kunde fira deras födelsedagar ;-)


Jimmie och Aston testar nya helikoptern


Och Charlie leker med pappa och nya plockleksaken


Min söta vän Malena tog såna coola foton på sin dotter och ett förstoringsglas i somras och när Leah satt och lekte med sitt nya förstoringsglas så kunde jag inte låta bli att ta liknande bilder ;-)




Sen var det dags att rida lite. Leah visade Aston hur det gick till, hon travade till och med på Rebell :)


Sen var det Astons tur, han hade väntat otåligt men ändå tålmodigt.


Lite justeringar....




Sen gick de fram och tillbaka, fram och tillbaka. Aston red säkert en kvart, Rebell var så duktig. Han brydde sig inte alls om att Aston satt där :)

Inga kommentarer: