söndag, april 22, 2012

LO: I drömmarnas trädgård

Från en vit krispig sida igår till en lekfull och busig idag :) Några i SWE-teamet har nu i april blivit sponsrade av Mollys Scrapbooking och eftersom det blev lite panik pga lite dålig planering från min sida och jag visste att jag hade scraptid så fick Lilo skicka ett kit till mig.... Gjorde 3 sidor och här är den första :)

Pappret fick mig att tänka på drömmar, vilket ledde vidare till dessa foton på Aston från förra sommaren. Vi försökte fasa ut hans vila på dagarna strax innan 3-årsdagen då, men det gick inte.... Fotona fick mig att tänka på barnprogrammet "I drömmarnas trädgård" och det fick alltså bli min titel :)




1 kommentar:

Jozebelle sa...

Då lyckades du om du ville få det att likna I mina drömmars trädgård för det var det första jag tänkte att det liknade innan jag ens läst så...