lördag, april 21, 2012

LO: Vackraste du

Åh vad jag älskar färgerna på denna sida.... Den blev sådär krispig och fin som jag just nu gillar. Älskar Buttercup-serien från Lily Bee Design och blev superglad då jag fick lite såna fina papper att jobba med av Scrap-Perra.

Denna sida känner jag representerar mig och den stil jag gärna scrappar just nu. Jag försöker att variera mig så mkt jag kan, men detta återkommer jag till. Doilies, en tag med twine på, kluster med blommor och andra dekorationer, lite bling och lite mist-stänk, vackra papper som ligger enkelt i lager på lager...

I skrivande stund så sitter jag tillsammans med några av tjejerna i SWE-gänget och vi finns vid Scrap-Perras 2-årsfirande oxå. Så har ni vägarna förbi, så kom dit!!






2 kommentarer:

Berit sa...

Helt klart - nydelige farger i layouten din!! ♥♥♥ Og jeg ser stadig vekk på den vakre håndskriften din også.. for det er din??

Ha en fin lørdag - jeg ska skjære papir hele dagen... kurs neste helg!

Klem

Jozebelle sa...

Åh vilket härligt foto på Charlie, hela LO lyser och jag gillar det på grund av färgvalet, fotot och designen.

Kraaam

Fick nästna klar en LO ska få dit lite journaling och Titel så lägger jag den på bloggen tillsammans med namnskylten och foto på de papper jag vann.