fredag, november 30, 2007

En del alster....

Kommande månadspaket från Scrapaddicted är helt underbart, så fina färger och en härlig variation!!! Me like!

Först ut ett kort... (OBS! Stjärnor och nål ingår inte i kitet)


Här är min systerdotter, en riktig sötloppa! Och det mönstrade pappret gjorde att jag lockades till lite mer sagostuk på min LO :)


Färgglada och härliga papper som passar till födelsedagslayouter t.ex... Men jag valde att dokumentera om Inas bus under ett bröllop vi var på i somras och hur hennes mamma valde att gå ut med henne utanför kyrkan istället :) Bra det med....


Och så min allra första med lace cardstock. Tycker egentligen mycket mycket om denna, men tyvärr blev färgerna lite fel. Cardstocken i bakgrunden och det rosa mönstrade pappret är egentligen nästan i samma ton, men det syns ju inte här tyvärr. Jaja, ni får tänka er att det ligger mitt emellan de här färgskalorna :)


Tack för titten!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina LO:er! Bus tycker jag extra mycket om! Fina detaljer som gjorde att jag kikade länge på den.
Trevlig Helg!

Anonym sa...

Hmm, jag skrev den kommentaren här ovan.. Råkade bli anonym ;-)
/Milla
http://millasblog.blogg.se/

Jozebelle sa...

Se där så fint du skapat, som om det vore något ovanligt - inte alls!!!!

Hoppas du hinner med dej själv emallan allt ståhej under julmånaden som kommer!

Joy for Health sa...

Ojoj, vad otroligt mycket fint! Alla dina layouter är underbara och alla kort du gjort hittills är såå läckra! Skönt att få komma in här och inspireras :)

Charlotte Ravn sa...

Åh så mange fine ting du laver Helene, det er altid så dejligt inspirerende at kigge herind!

Anonym sa...

Wow så fina! Gillar sötloppan mest :)

Kul också att du har börjat göra mer kort, de är ju huur läckra som helst!!

Susanne H / snuffehar sa...

Härliga layouter som alltid. Den som heter sötloppan är bara så underbar.
Idag har jag gjort en LO efter din skiss 122. Kika gärna på den på min blogg.

Anonym sa...

Underbara Helene!

Vinterkramen Anna

Monica sa...

Vilka härliga färger! Kul att se något ojuligt också även om jag älskar julen också...

Sanna F sa...

Underbara härliga layouter!
Sötloppan layouten är helt fantastisk söt!
Kram från SannaF