tisdag, november 13, 2007

Ibland får man en snilleblixt....

Jag sitter och funderar på alster jag ska skapa till en artikel i nästa nummer av Scrapbooking mm... Och ibland vrider och vänder man på sig själv för att komma på lite roliga saker som inte är såna man sett "överallt" *s* Det är INTE det lättaste, det lovar jag...

Jag har nu fått en idé som jag vill göra och som jag påbörjat, och jag kan bara hoppas på att den blir så bra i färdigt skick som jag vill att den ska bli. Annars får jag väl kasta den och göra nåt annat istället *hihihihi*

edit: Ja, det blev nog som jag tänkte mig... Nästan iaf :) Skönt!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med din ide´visst är det svårt att komma på ngt nytt varje gång.... Kram Aase

Berit sa...

Hei hei!
Ikke alltid like lett å komme på noe nytt til hver gang kanskje?? Jeg fant i høst en flott boks ute i den vide verden - har ikke sett noen her hjemme på berget som har laget maken ;) Men litt skal man jo kose seg med når julen nærmer seg ;)

Ellers titter jeg innom deg oftere enn jeg skriver noen spor etter meg... Fy meg ;) Men jeg snuser ofte innom etter inspirasjon og ja! jeg finner det ofte også!!!!
Så takk for at du deler dine flotte layouter og annet med oss "kikkere" :D

Ha en fin uke!
Klem fra Berit

Joy for Health sa...

Ååååå det ska bli spännande att se resultatet :) Nu blev jag ju jättenyfiken ju!

Anonym sa...

Ska bli kul att se i tidningen senare vad det är du har hittat på! Brukar titta in här nästan varje dag för att få lite inspiration, är dock väldigt dålig på att lämna kommentarer... Kram Martina

Anonym sa...

Jag gissade nästan att du skulle "få till det", du kan ju verkligen detta med scrapbooking. Jag kan själv inte komma på det där extra ännu, men jag övar...Jag brukar kika runt lite och ta vara på en idé lite här och där.

Spännande att se vad du hittat på!

Hej från mig, Eivor
www.eivor.blogg.se

Anonym sa...

Lycka till!!

Fick en idé idag som jag satte i verket.. imorgon...eller torsdag skall jag maila den till dig/swescrapbook bloggen o berätta mer.. visa.. när jag scannat klart o så ;)

KRaM

Anonym sa...

Spännande! Men det är just det jag gillar med tidningen, att det är lite annorlunda saker också. Hade det bara varit lo:s och vanliga kort, då hade det varit tråkigt.

Anonym sa...

Å så kul! Det är verkligen härligt när man känner att man kommit på något bra och det dessutom blir som man tänkt sig. Det blir spännande att få se vad du hittat på, så småningom! :)

Anonym sa...

Låter ju spännande!
Får man se den i nästa nummer, eller dröjer det ytterligare någon månad därefter?

Scrappelise sa...

Jeg vet jo at jeg kan glede meg til neste nr av Scrapbooking. Er bittelille juleaften når det ligger i postkassen. Men jeg skjønner at det ikke er let å finne på nytt hele tiden.
Du kunne kanskje ta med en kakeoppskrift som som jeg fant i en annen blog.
"1. start bilen
2. stopp ved bakeren
3. stig ut og gå inn
4. be om en boks peppernøtter og en boks vniljekranser." sitat slutt.
Er ikke det en god ide til de som helelr vil scrappe enn å bake?
Ha en god aften!

Anonym sa...

Så klart det blir bra! :-)

Therese sa...

Gud va spännande!!!

Malin sa...

Misstänker att det blir precis hur bra som helst!!!
å tack för din söta komentar, den gick rakt in i scraphjärtat , å nu e jag faktist riktigt scrapsugen!!
*kram*