lördag, november 10, 2007

Scrappat idag...

Idag har mina söta vänner AnnaE och Karin varit här och scrappat med mig... Och så kom även Frida hit ända från Nyköping, första gången vi sågs IRL... Men inte sista, eller hur raring???

En sån fantastisk underbar dag!!! Det är bland det bästa som finns att scrappa tillsammans med vänner!!

Jag fick 3 sidor gjorda, en kan jag inte visa just nu... Men om någon vecka eller så.

Denna kändes så klockren att göra med prickigt och randigt papper i kontrast till det rutiga golvet i bilden. Flickan på bilden är Tilde - Åsas dotter såklart


Och så en liten crush *s*


Har fått en ny hangup... Vill gärna sätta stora tags på mina sidor *s* Det är en fantastisk dekoration, som glömts bort lite sen jag började scrappa... Men nu vill jag gärna använda tags på mycket av det jag gör :)

10 kommentarer:

Sanna F sa...

Superduper jätte snygga layouter du har gjort!!!
Kul med fotot på dig o Robbie!
Layouten med dig o bönan är underbar!!!!

Anonym sa...

Men wow, På café! Så snygg med randigt rutigt och prickigt. Helt underbar!!!

Anonym sa...

Underbara layouter!! Jag har låtit mig inspireras av den översta, jag får inte visa den än bara då den skall vara medi i en tävling =)

Anonym sa...

Hihi, vem är INTE förtjust i Robbie?! Min man säger att han nog är den enda han skulle behöva oroa sig för - men å andra sidan är ju inte risken så stor ändå..! ;-)

Jättefina LO:s!

Anonym sa...

Ser verkligen ut som härliga bilder och layouter.. och du.. vad mysigt att träffas och pyssla så!!

Stora kramar

fanny sa...

Jag har alltid varit tagoman... ;-) det är en underbar dekoration som går att variera i oändlighet! Fina layouter!

Claudia79 sa...

Åååå klart det blir fler ggr - det var jättehärligt att träffas!<3
Och dina LO:s är verkligen superfina!! Särskilt tagsen*fniss*

Susanne H / snuffehar sa...

Wow, tänk att få sitta så med Robbie!!!
Cafe-layouten är också helt underbar.

AnnaHanna sa...

Hej sötnos! Och tack snälla för en fantastisk dag.
Jag var så glad när jag kom hem att jag smittade min sure make så att han blev glad också.
Cafélayouten är SÅÅ bra!
Kraaaaam //Anna

Anonym sa...

Wow, helt underbara layoter! Gillade den översta så mkt att jag liftade den. Om du vill kolla in min version så finns den här:

http://www.scrappiz.se/Coppermine/thumbnails.php?album=lastupby&uid=1631

Tack för inspirationen!