måndag, november 26, 2007

Fotosafari 8 december...

För ett tag sen gick jag ut med info på Scrappiz, men glömde skriva här i min egen blogg.

Dags att börja tänka på en ny fotosafari tror jag minsann! Så boka in lördagen den 8 december i er kalender!

Denna gång har jag funderingar på att fota lite dagtid och sen eftermiddag i Gamla stan och julskyltning på NK mm...

Förra året var jag ute med en väninna och fotade NK-skyltningen mm på kvällen, vilket var helt underbart. Jag har helt underbara och minnesvärda minnen, men vi var aldrig upp i Gamla stan då.

Jag behöver veta om intresse finns, i september blev vi 10 st av 20 som lämnade intresse från början.

Maila mig gärna på webmosterhelene[snabela]gmail.com

8 kommentarer:

Scraphönan sa...

Jamen typiskt då,jag som kommer till Stockholm helgen därpå...Det hade ju varit så skoj. Tusan oxå!

Men hoppas på att kunna haka på efter jul om det blir flera gånger.
Kramen Anna-Lena

Anonym sa...

Sketasn också att man bor så långt ifrån!!

Vinterkramen Anna

Anonym sa...

Jag skulle GÄRNA deltagit i en Göteborgs-Safari :-)
Ni kan bo hos mig!!! :-)

//Susanne W

Anonym sa...

Hmm gubben skall ha herrhelg på landet.. får se om någon vill ställa upp som barnis.. skall flörta lite med svärmor. Återkommer.. för det verkar såå skoj ju!!

Monica sa...

Åh, nej! Jag ville så gärna vara med, men varje helg är helt uppbokad fram till nästa år (visst låter det lååångt tills dess?). Hoppas att ni som genomför det här har en härlig dag.

Julia sa...

Jag anmälde mitt intresse på Scrappiz men jag kan inte komma med denna gången heller *suck* Det är för långt borta och tågtiderna är verkligen usla på helgerna. Jag ger nog upp tanken på att kunna följa med någon gång... Men jag hoppas ni får roligt!!!

Unknown sa...

Låter superkul, måste kolla almanackan där hemma först bara :-)

Anonym sa...

Jag kommer att missa den här också, tyvärr - har varit iväg på lite för mycket helg-event på sistone, ska nog hålla mig hemma lite i december... Men till våren, DÅ minsann ska jag se till att komma med nån gång!