måndag, november 05, 2007

Tre alster från helgen....

Här kommer tre av de alster jag gjorde i helgen. Har valt att göra lite enklare, grafiska layouter... Det passar så bra att göra såna när man jobbar på mässor :)

Fascinerad av bilar - det är min lilla systerdotter... Kolla in den söta siluettbilen som Åsa ritade åt mig *love*


Mmmm, de här papprena från Scenic Route gillar jag massor!


Och så gjorde jag en LO av de fina dekorationerna jag fick i födelsedagspresent av Malin från Papprika. Så underbara,! Tack, Malin!!!

4 kommentarer:

Sanna F sa...

WOW vilka helt otroligt jätte jätte jätte snygga layouter!
I LOVE THEM!!!

Anonym sa...

Ooohh!! Så fantastiska LO:er! Jag bara älskar dina grafiska, snygga sidor!! Tusen tack för inspirationen!! ååå grattis i efterskott! /Milla

Susanne H / snuffehar sa...

Härliga layouter som vanligt! Det är alltid så inspirerande att titta in här.
Jag har liftat "Bilar-LO´n". Kika gärna på den i min blogg.

Anonym sa...

Toppenfina - och några av dem har jag ju sett på riktigt! Trevligt att träffa dig på mässan - fast jag är ju virrigare än virrigast, jag kände på fullt allvar inte igen dig, och började fråga ÅSA om hon möjligen visste vad du inkat fotokanterna med... Och så stod du själv en meter därifrån...! *duh* Du har lite ny hårfärg, eller hur? Jag får skylla på det... ;o)