onsdag, november 28, 2007

Lite tyst från mig...

Tjillevippen!
Här är det lite tyst... Det är inget allvarligt, lite halvkrasslig (men uvi:n är borta nu) så jag har tagit en liten bloggpaus...

Skapar i det tysta, snart kommer det visas en hel del alster i bloggen... Men är ni nyfikna får ni vänta lite till *s*

Och fotograferingen ligger verkligen lite på is så här i hösttider.... Man jobbar ju de få timmar det är ljust ute, så det blir verkligen inte mkt fotograferat.... Tyvärr!! Men snart kommer december och förhoppningsvis snö och därmed lite ljus. DÅ ska jag fota lite....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis,du har vunnit... Läs mer i vår blogg ;)

Krya på dig! Kramar från Maria och Tina

Anonym sa...

Krya på dig. Jag ser redan fram emot att skåda dina nya alster :-)

Kram LottaM

Pihlina sa...

Visst är det så att man knappt fotar nu... fast jag scrappar ju inte heller längre.... tyvärr.

Skönt att uvi:n gav med sig.