tisdag, november 13, 2007

Hehe, ni gör det svårt för mig!

OJ! Jag är överväldigad och glad att så många skriver (fortsätt gärna)... Jag ska försöka surfa runt till er alla oxå, men det lär ju ta lite tid *asg*

Mitt inlägg om att ta reda på vilka ni är handlar inte om att ni ska få dåligt samvete att ni sällan lämnar kommentarer, tänk om jag alltid skulle få så många kommentarer - det skulle vara svårt att hinna återgälda allas besök :) Jag vill inte heller tvinga er att känna att ni måste skriva här för att få besöka mig, för det går aldrig nånsin att "tvinga" fram kommentarer. Det är inte min mening...

Jag är själv en person som surfar runt och läser och tittar utan att kanske lämna en kommentar mer än nån enstaka gång :) Så ha inte dåligt samvete...!!

Däremot är det jätteskoj att få ett inlägg med en ev. adress osv, så jag kan kika tillbaka nu :)

Och jag får kanske göra några mindre paket till er och lotta ut till några st istället för en stor till en enda person :)

KRAM och stort stort tack till er alla! Ni är guld värda!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du en som smyger runt.
Hämtar alltid mycket inspiration från dig. Gillar att smyga runt här inne.

Kramen Monica

Anonym sa...

och just den dagen nar jag INTE kikar forbi ar det utlottning. typiskt :p . fast du kanske har det svart nog ;). naja, jag kommenterar ibland och tittar in ofta :). tycker om det du gor och uppskattar din lanklista. laste f.o just inlagget om swescrap och ville mest saga att jag inte begriper hur du hinner med allt. hoppas att det kanns battre idag for jag kan inte forestalla mig att nagon egentligen klagade pa dig eller sidan.

kram kram,

Anonym sa...

Kul idé, Helene! Ja du, min hög har jag just städat ut. Numera är ju scraphörnan också min arbetsplats, så det var helt nödvändigt...

Laila sa...

Vill veta vad du ska ut på för härliga resa nu?
Det var kul att träffa dig och Åsa på mässan. Jag önskar bara att man någon gång skulle hinna prata med er mer...
Fast det grämer mig att jag glömde gratta dig den här gången. ;-)

Anonym sa...

Hej hej! Missade gårdagens utlottning men ville bara säga att jag är en av de som kikar runt här lite då och då. :-D