måndag, juli 28, 2008

Kvällsdopp

Nu på kvällen drog killarna ner till sjön för ett kvällsdopp, hela 25 grader var det i vattnet :-) Visserligen har det varit mer blåsigt och lite lägre lufttemp idag, så det har varit lite mer uthärdligt idag.

Det ser så härligt och skönt ut när de badar, fast jag var inte alls sugen idag. Nöjde mig med att sitta på bryggan och fota istället.



Tror Martin har fått halsfluss... Han har haft ont i halsen i några dagar nu och när jag kollar i halsen på honom så är han svullen, röd och jag tror mig se lite vita prickar i halsmandlarna. Ska kolla var vårdcentralen ligger och vilka tider man kan åka till dom... Ja, vi är ju i Uppsala nu, så jag hittar inte så bra här *s*

3 kommentarer:

AnnaB sa...

Så otroligt många underbara bilder du tagit Helene...!!! Och du och magen är så fina!

Stackarn med halsont mitt i sommaren... :( Hoppas han blir frisk snabbt...!

kramar!

Laila sa...

Nej inte halsfluss nu! :-o

Det är ljuvligt att få ta sköna kvällsdopp. Dom gör att man känner sig som en människa igen

Anonym sa...

Skulle skriva igår med anledning av dina svllna fötter, men internet havererade hos oss. Ett tips för dina svullna fötter, stödstrumpor i bomull. Finns på apoteket tex. Om du inte orkar gå till ett apotek och leta finns de på apoteket.se eller pahnemedic.com, för direkt leverans hem i brevlådan! Jag använder dom även om jag inte är gravid längre. Lycka till!/Marie