torsdag, juli 17, 2008

Rensar i röran!

Jag rensar nu i sovrummet, för att få plats med en liten Bebis om ca 6 veckor :-) Därför försöker jag nu skänka bort GAMLA scraptidningar! Både här och på Scrappizforumet... Är ni intresserade kan ni maila mig på webmosterhelene@gmail.com och så kollar jag om tidningarna du är intresserade av finns kvar eller ej.

Det handlar om scraptidningar från 2003, 2004 och 2005 (och nån från 2006) som jag kan tänka mig att skänka bort (mot att mottagaren betalar portot).

Orkar inte lägga upp bilder, så det blir lite grisen i säcken äver det hela

Tidningarna väger mellan 250-400 gram och portot blir ca 22 kr för en tidning, 44 kr för 3 tidningar (om de håller sig under 1 kg).

OBSERVERA att tidningarna såklart är lästa och att det kan finnas hundöron och ev lite slitna omslag på dom, de är ju inte nya nummer. Jag har även en katt, så jag kan inte lova att de är katthårsfria...


Edit 17 juli kl 16: Jag raderar de nr som är betalda och skickade :-) Så ser ni enklast vad som finns kvar...


Creating Keepsakes 2003:
Nov - Tingad ulrica_h
Dec - Tingad ulrica_h

Creating Keepsakes 2004:
Dec - Tingad ulrica_h

PaperKutz:
Dessa är dubbelnummer om inget annat anges, denna tidning publiceras ej längre
Juni/juli 2004 - Tingad chinapainter
Feb/mars 2005Tingad chinapainter

Scrapbooks answers:
Detta är dubbelnummer, publiceras inte längre
Juni/juli 2006Tingad chinapainter

Cardmaking & Papercraft:
Maj 2004 - Tingad Gunvor

1 kommentar:

Anna sa...

Vilken toppen idé Helene!! Det borde jag också göra. rensa bland mina gamla tidningar.

Sommarkramen Anna