lördag, juli 12, 2008

Rooosa alster :-)

De som känner mig vet att jag älskar rosa, jag kan egentligen inte riktigt svara på varför jag gör det... Men jag tycker det är en härlig färg i många olika toner!

När jag fick hem designpaketet från Skaparlusten, julis månadspaket, så flämtade jag till av glädje :-) Det gick i rosa, svart och vitt... Perfekta färger för mig!

Jag har skapat två alster från paketet - än så länge, har hopp om någon mer iaf! När jag väl var klar såg jag att det blev två sidor med min systerdotter Leah på. En där hon är nyfödd och en från midsommar (där hon är 14 mån). I efterhand är det ju skoj att se hennes utveckling och vad hon vuxit :-)

En liten och skrynklig tjej!


Här är ett riktigt busfrö!! Full fart precis HELA tiden *s*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh, me like. Båda två är ursöta :)
Du är fortfarande min favorit, och när vi flyttar in och packar upp alla scrapsaker igen kanske jag kan tänka mig att scrappa lite, vem vet :)

Claudia79 sa...

Ljuvliga sidor!!!

mae sa...

Åååå så fint du har scrappat!
Kommer nog tjuva lite inspiration av dig :o)