fredag, juli 04, 2008

Trött, huvudvärk, ryggvärk, massor att göra

Idag tror jag blir ett lågvattenmärke i min sommar... Känner mig trött och sliten, har lite huvudvärk (obs! inte migrän) och ryggvärk... Har massor att göra, ligger efter med lite saker...

Det är varmt, bordsfläkten vi köpte för 1 månad sen är trasig... Det upptäckte jag då jag öppnade paketet igår. Suck! Och kvittot har vi inte kvar, vi förväntade oss att den skulle vara HEL ju (köpte lite annat i samband med den och inte tänkte vi på att öppna förpackningen direkt och kolla... Orutinerat!)...

Nå, det var dagens gnällinlägg :-) Nu kan det väl bara bli bättre, va?

Lägger mig en stund på soffan och vilar, I'll be back!

2 kommentarer:

AnnaB sa...

Oooo, hoppas att du snart känner dig bättre! *kramar*

Christine sa...

Hihi.. måste fnissa lite ;)
Ett riktigt sommarvarmtgravidinlägg =)

Kramis!!