lördag, mars 17, 2007

Jobbar idag...

...men bara några timmar, sen vill jag nog hem och skapa lite :) Fick en massa skoj post igår, så det förgyllde min kväll efter jobbet.... Fina foton kom och så två paket med scrapsaker (ett med månadspaketet från Jenni Bowlin och ett med egenköpta saker från USA). Så mycket skoj, nu kliar det i fingrarna....

Funderar även på att gå igenom de lådor jag ännu inte packat upp... Det låter det, men jag har ett gäng lådor sen flera månader tillbaka där jag plockat lite grejer ur, men inte orkat sortera in på sina rätta ställen ;) Kom dock igårkväll på att jag ju har dekorationer i en låda som jag glömt bort och nog ska ta och använda ju. Anledningen till att de står ouppackade beror på att jag har de senaste papprena i en 12x12-låda, sen min Cropper Hopper-samlare blev full, sen har jag månadspaket mm i några osv.

Men borde ta tag i de där lådorna, de allra senaste är ju redan uppackade för de har jag varit duktig med.

Nå, slut på det här inlägget, måste åka och jobba nu :)

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det låter inte fel med att ha lite lådor här o där med pysselsaker som inte är upppackade! Ha en trevlig pysseldag! // Elin

Anonym sa...

Härligt med nya saker... Jb paketet var ju helt underbart..
Kram Helené