tisdag, mars 13, 2007

Lite skidbilder och annat nr2

Dag 2 och det var sol och härligt ute!! Förmiddagen tillbringades i backen och det var såååå skönt!

Alice i sovrummet, snart dags att gå ut :)


Utsikten från vår balkong/altan... Bodde typ 100 m från backen ;-) Typ nära!


Snyggingen själv, av någon anledning gillar jag Fredrik i skidkläder *s* ;-)


My love!! Här fotar jag med mitt zoomobjektiv, ja det använde jag större delen av fototiden! Står väl en 2 meter från Fredrik och får denna klockrena bild som jag bara älskar!


Alva tar en paus mot sin pappas stav


Alva och mamma Lena, så härlig bild!! Ibland får man DEN bilden liksom


Väntade och väntade och väntade... Sen kom dom, Fredrik och Patrick! Direkt då jag tog denna bild bara visste jag att jag själv skulle bli nöjd med den!!


Alva i barnliften, hon fixade det hela alldeles galant!

Inga kommentarer: