söndag, mars 04, 2007

Rebell? Och lite annat...

I dagarna tre har jag och Åsa jobbat på Syfestivalen i Sollentuna. Vi har träffat många kära ansikten, träffat många nya bekantskaper och några gamla bekantingar :) Trötta i benen, trötta i huvudet, men ack så lyckliga och glada...

De två första dagarna var det mkt folk, jätteskoj! Stort intresse för vår hobby, minsann!! Idag var det mindre med folk, så vi hann skapa lite... Jag hann med tre layouter, som jag sen färdigställde då jag kom hem....

Kan man annat än bli kär i detta coola papper? För mig som är f.d. svartrockare var det bara så grymt att få skapa med lite råtuffa papper!!


Ina älskade att "loppa" på studsmattan i somras, och det blev en LO med härliga fartfyllda foton :) Gillar hennes stil på det vänstra fotot ;-)


Och så min älskade systerson, som om drygt 1 månad blir storebror :)


Tack för titten!!!
Kram kram

20 kommentarer:

fanny sa...

Hihi, har du ett svartrockarförflutet? Själv var jag glamrockare på 80-talet och en bit in på 90-talet också... kanske därför jag har så svårt att sluta med hårspray *fniss*

Jättecool LO, förresten, och skoj att se er på mässan.

Anonym sa...

Gaahhh så fina! Du får posta en i taget, så jag kan speca vad jag gillar med var och en :P
Dödskallepapprena är sååå häftiga, synd att inte jag varit svartrockare :(
Jag har utmanat dig i min blogg.

Carina W sa...

ödskallepappret var riktigt coolt, ja. Vad är det för märke? Var köper jag? *s*

webmosterhelene sa...

Tack, tjejer!! Carcol, det är Creative Imaginations "Signature collection". Supersvårt att få tag på, jag lyckades få tag på sista pappret hos PysselPassion

Anonym sa...

Jättefina layouter! Fast jag gillade de två sista bäst, döskallar är inte riktigt min grej :-)

Sanna F sa...

Super fina layouter! Jag älskar den där döskalletjejen med rosa hår!!!

Jag hade velat gå på mässan, men vi var sjuka : ((((

Emma sa...

Shit vad snygg "svartrocklayouten" är! Dom andra också så klart.. men den är verkligen klockren!

Anonym sa...

Wow,vad tufft det blev med caution girl papperen:)*Love*jag var på g att beställa dessa också,men de var iaf restnoterade och försenade,så jag la det på "vänta lite" hyllan.Är lite sugen på love struck som jag tror är mer gångbart(även om dödskallar ligger mig sååå varmt om hjärtat).
Såg också crate seaweed och kate idag,som jag vill ha.Har du nåt mer tips än skapa hobby och panduro i centrala sthlm?finns det någon butik som kan tänkas ha dies till revan och qkhandtool,love struck,crate paper,mycket bazzill osv,som du känner till?*hoppas*kram !!!!

Anonym sa...

jätte jätte fint ju!!! så fina layouter!
DU HAR BLIVIT UTMANAD! Titta i min blogg för regler, kram evelina

Sofia sa...

Rebell? layouten är helt underbart läcker.

Ellison sa...

Supersnygga layouter! Gillar Rebell?, önskar jag också hade varit svartrockartjej, men det kanske inte är försent än ;)

Anonym sa...

Underbara lo:er.... Döskallepapprena är ju helt super coola!!!!
Kram Helené

Anonym sa...

underbara LO's alla tre...loppa var ju bara för go!

Theresa/Tette sa...

Hej Webmosterhelen
Jag är ofta här och läser och inspireras av dina LO!

Nu är du umanad (igen).

MVH Tette

Anonym sa...

Wow, kanonsnygga alla tre! Gillar verkligen din scrapstil och är här och kikar ofta :-)

Anonym sa...

Verkar kul.

~Karin~ sa...

Wooooooho darling! Cool LO på dig själv, härliga papper!

Underbart foto på Isac...lika söt som alltid :)

Vi åkte på urk-sjuka här hemma så jag missade syfestivalen den här gången också *snyft*

kraaaam /K

Anonym sa...

Häftigt, det är kul med sånt med lite anorlunda stil, det där är ju lite av Milos(mimmelie) stuk, och det är så roligt att se hur olika man kan göra.Jag var på syfestivalen på fredan, förr har det varit qviltontrarna som dragit mest i mej, men den här gången var det scrapping som var intressant, det tittade jag inte ens på i höstas.

Kram

Anonym sa...

Kul att se er på mässan...
Vilka fina Lo´s gillar den sista bäst. Jätte fina ögon.

Kram Sussie

Anonym sa...

Såå snyggt!