måndag, april 07, 2008

Foglossning :-S

Isch, jag har foglossning sen ca 4 veckor tillbaka och det blir värre och värre för varje dag. Nu gör det ont i svanskotan när jag sitter ner, hugger till i vänster sida av bäckenet då jag böjer mig ner mot golvet eller "bara" 90 grader framåt... Fram tills igår så hade jag inte ont då jag gick, men idag har det gjort oooont då med :-s

Men det kanske är efterdyningar efter att ha burit, böjt mig ner mm efter Leah. Tur jag har Fredrik, Robin och Martin som får hjälpa mig en hel del ;-)

På fredag är det dags för rutinultraljudet, är i vecka 19 nu så det är dags :-) Ska bli spännande!! Håll tummarna för att vi får några fina bilder på Bebis :-) H*n sparkar ju en hel del och kanske inte ligger stilla under ultraljudet, men vi får hoppas :-)

Nu ska jag hänga tvätt och sen natta!!!

Imorgon kväll ska jag scrappa!! Har några härliga dt-paket som jag börjat sätta saxen i ;-)

8 kommentarer:

JEN sa...

Hua så jobbigt med foglossning! Det kände jag av nästan hela tiden - och allra värst just EFTER att man råkat röra sig som en någorlunda normal människa en stund...... *rys* Eller att nattkissa.... :-/
Hoppas detta sista var tillfälligt ändå!! Och lycka till, eller vad man ska säga, på ultraljudet!! *Kram*

Jozebelle sa...

Usch det är inte kul att ha, hoppas du inte får för jobbigt bara!!!

Kram Ann-Marie

Christine sa...

Åh fy.. Trist med foglossning =(
Det brukar ju inte ge med sig i första taget heller!
Men de är värt det ;)

Kramar <3

Anonym sa...

Stackare!!! Jag lider med dig, vet precis hur det känns! Hoppas det inte blir värre!
Kram Kicki

Cecilia sa...

FY för foglossning, Har själv haft det. Men jag köpte ett bälte som hjälpte mig något. Kan vara värt att pröva.
Kram
Malvina

Anna sa...

Foglossning i svanskotan kan jag allt om kära du. DU ska veta att jag lider sååå med dig, det gör ju apont!! Den enda trösten är att det ser i alla fall väldigt värdigt ut när du går eftersom du får skrida fram. ;O)

Vårkramen Anna

Anonym sa...

Tvi vale för foglossning! Inte kul.
Håller tummarna för UL:et.. månge bilder vill vi se ;)

Receptet lät skoj.. skall testa någon dag inom kort!

Förstår att det är skoj att scappa nya papper o nu när du har så fina bilder av Leah så misstänker jag att hon kommer bli "offer" *s*

Sköt om dig o magen!

Anonym sa...

Hej! Man kan få akupunktur mot foglossning... Alla tror inte på det, och det funkar inte heller på alla, men det är kanske värt ett försök. Annars är kiropraktorn en kompis att besöka... Ta på ett foglossningsbälte och gå långsamma promenader. Det sa sjukgymnasten till mig... (onda människan...)