måndag, april 14, 2008

Åååååh, så mkt härliga saker!!!

Hehe, här har jag inte beställt mkt scrapsaker de senaste 4 månaderna, ja av förklarliga skäl då graviditeten gjort att jag inte riktigt haft lust att skapa... Så jag valde att inte köpa på mig saker under den tiden (kan ju säga att jag har saker för en större scrapaffär ändå ;-)...

Men förra veckan kom min beställning med roliga saker från Stellas, idag kom mitt stoooooooooooora paket med underbara grejer från A million i USA och så kom även ett fullproppat paket med både lite beställda saker och FANTASTISKA DT-saker från Scrapaddicted!!

Så nu har jag MASSOR med nya grejer att leka med, alla underbara papper.... Weeeee!!!

Nu vill jag inte alls jobba, nu vill jag hellre scrappa i veckan ;-) Kan man inte få vara scrapledig????

5 kommentarer:

Anonym sa...

Känner precis som du ibland!
Man borde absolut få vara ledig och bara scrappa!!!! :)
Visst skulle det vara härligt!
Ser med spänning framemot att få se vad du skapar med allt nytt!

Kram
Mette

Anonym sa...

Ja, men eller hur, jag vill också vara scrapledig. :) Ser fram emot att få se lite nytt snyggt ifrån dig. Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Känner igen det där med låg scraplust, kommer och går. När den väl kommer vill man bara köra på! Tack goa du för tipset om byxorna på H&M!! Köpte både vita och khakigräna, funderar på svarta också. Jättesköna och jag fick plats med mera mage, fast det blev ju xl så klart! Kramen!

Ylwa sa...

Absolut borde det vara varje människas rättighet att få vara scrapledig *s*
Har kikat runt lite i din blogg och den är inspirerande och helt underbar. Tack för att jag fått titta//Y

Jozebelle sa...

Åh det är såååå underbart att du fått tilbaka scraplusten för jag har ju saknat att kika på dina alster!!!!! Jag har också "fått" en massa trevliga saker på sistone, de syns i bloggen....

http//:jozebelle.se

Kika gärna in och se vad jag gjort på sistone.

Kramizar Ann-Marie