söndag, april 20, 2008

Mmmm, härliga Bo Bunny

För ett tag sen fick jag ett helt gäng fantastiska Bo Bunny-papper från Jane på Scrapaddicted... De här serierna är helt fantastiska och passar alla möjliga olika stilar och layouter... Allt från romantiska flicksidor till ruffiga layouter med tonårskillar :-) Och så fick jag även lite av de nya lace cardstocken från KI Memories!! Kolla in!!!

Först ut en stillsam LO med ett riktigt favoritfoto på lilla Ina!!


Jag och Tilde, söta lilla guddottern :-)


Ruffiga papper passar bra till tonårslayouter :-) Först ut har vi båda killarna!!


Och sen en sida till Robins egna album

8 kommentarer:

Marie sa...

så otroligt snygga allihopa! Den översta med Ina är verkligen stämningsfull!

Anna sa...

Fotot på Ina är sååå vackert Helene!

Vårkramen Anna

Angelika sa...

Superfina LOer som vanligt. Gillar alla men "jag & tilde" sticker ut lite extra! :-)

Susanne H / snuffehar sa...

Så fina alla men jag blev speciellt förtjust i "Ina funderar". Så stämningsfull!

Anonym sa...

Jättefina LO:er!

Jeanette sa...

Kanonfina LO´s. Du tar så härliga foton. Gillar kortet på dig och Tilde. Ina funderar är oxå härligt. "Tonårsliv": kan säga att jag känner igen mig :) Så ser det ofta ut hemma i min soffa.

Sanna F sa...

De är såååå himla fina allihop!!

Anonym sa...

Underbara alster som vanligt ;o)
Kramis/LenaS