torsdag, april 24, 2008

Måste packa ikväll!!!

Ja, ikväll måste jag packa endel scrapsaker! Har tänkt göra det sen i tisdags, men som vanligt inte orkat ta tag i det förrän i sista stund.

Ska på fredag bila ner till Helsingborg och gå på Scrapeventet. Ska bli spännande att se vad ryggen/bäckenet säger om det... Och ska bli spännande att se om det är bättre i år... Jag efterlyser lite mer tekniker ;-)

Imorrn blir en bråd morgon och förmiddag, ska på möte mellan 10-12 inne i city. Kl 13 ska jag ha ett möte med nya simmare och innan dess ska jag hinna hem och hämta bilen eftersom jag drar direkt till Helsingborg sen.

Ska bli skoj iaf, och underbart roligt att träffa stora delar av Scrapaddicteds designteam därnere :-) Och en massa andra härliga tjejer! Vi ses väl???

Here I come!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så roligt! Jag är lite avis på scrapeventet. Låter ju rätt så kul om man säger...

Anonym sa...

Så kul!
Jag åker tyvärr inte ner i år....
Tekninker var verkligen någotsom saknades förra året och lite nyare material i "godispåsarna"
Åker du ner själv eller har du sällskap i bilen?

Ha så kul!
AVIS som bara den!!!
Kram Sussie

Anonym sa...

Jag har precis packat mina grejer. Jag har säkert packat för mycket som vanligt.:)

Sååå fin du är på bilderna nedan. Ska bli superkul att ses på lördag. Kram!

JEN sa...

Hoppas ni får jätteroligt!! Själv hoppar jag över det i år.... instämmer med sussiebre :-) Hade det varit billigare så hade jag dock inte tvekat, härligt sällskap och företeelsen som sådan är ju bara för skoj!!
Jösses... har det redan gått ett år?!