tisdag, april 29, 2008

Kolla in latmasken + sneak peak...

Kolla in vår latmask Kellie *s* Stilen är obeskrivlig!!!


Bortse från röran i och runt vårt fönster ;-) Vi har tagit bort våra gamla högtalare och plockar ner alla egenhändigt filmade videofilmer i en låda, men sen varit såååå lata att vi inte städat undan det. Men Kellie tyckte det var perfekt att ligga i solen på högtalaren och softa...

Och här nere är en sneak peak på ett litet projekt jag gjort för Skaparlustens räkning. Sååå nöjd!


Jag passade även på att beställa den hippa produkten Punchinella från USA för 1 vecka sen, idag kom de :-) Härliga och såååå fina! Men jag kommer ju inte använda allt, så jag funderar lite på om jag ska sälja av lite. Men de flesta har väl redan köpt på sig, så jag sitter väl på min Punchinella då :-)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att få se vad du har hittat på... Tror att du har fått samma paket som mig!

Kram
Mette

Joy for Health sa...

Ååå du kan jättegärna få sälja lite punchilla till mig om du vill bli av med lite! Eller det beror väl på om det inte kostar skjortan, men jag har inget och är jättejättesugen på det!! Pm:a mig gärna på Scrappiz (scrapjo) isåfall. Och förresten, jag ser veeerkligen fram emot att se ditt projekt!

LottaM sa...

Åh jag köper gärna lite av dig om du vill bli av me det. Min börjar att ta slut och då slipper jag beställa från USA. Hör av dig om det verkar intressant.

Är jättespänd på ditt projekt :-)

Anonym sa...

Projektet ser spännande ut. Skall bli roligt att se sen.

Jag köper gärna också lite punchinella om du vill bli av.

Kram Lotta

Helena Påhlsson sa...

jag köper gärna lite av dig om du vill sälja...

Anonym sa...

Jag köper gärna svart punchinella om du har & vill sälja!? *Kram*

Anonym sa...

Oj.. det var fler än jag som tänkt visa intresse för punchinellan :))... men som sagt.. jag är oxå intresserad om det blir mycket över *S*.

Snaaaart måste vi träffas tycker jag.. april är slut, men i maj bör vi väl hinna ses för en foto-fika :)

KRAAAM

Jozebelle sa...

Ja och jag har inget alls men det verka roligt! Så skulle då råka få något kvar så...

maila mej gärna!!

Kramizar Ann-Marie
ann-marie@jozebelle.se

Fotograferande Maria sa...

Hej! Önskar dig och din familj en trevlig valborgsmässoafton. Kram / Maria

Ulrika aka LillBlomman sa...

Här är en till som oftast hakar på trender sent! är också intresserad att köpa. PM:a mig på Scrappiz om det är aktuellt!

Anna/Augusti_73 sa...

Jag vill INTE ha nån punchinella! *LOL* Ville bara önska en mysig Valborg!

/A

Anonym sa...

Vilken respons på Punchinellan..
(jag har redan!)
Låter som att du har haft en superkul helg o va skönt att du slapp ha alltför ont!
Spännande med tjuvtitten..Ilona
lär väl snart lägga ut dem så man får se allt!!
Kram// Anna

MrsW sa...

Halla - kan man fa veta vilket foretag du bestallt punchinellan av? Jag har forsokt googla utan resultat...
Tack!

Magnolia Linda/Familjen Rosén sa...

Hej, kan du rekommendera ngt bra USA site där du handlar ifrån?
Har inte vågat mig på det ännu, men har väl nästan köpt från de flesta i Sverige nu tror jag :-)
Trevlig Valborg! Häls. Linda

SasSa sa...

Hej Helene:)... Länge sen jag var här och kikade. Åh inte blir man lessen när man kommer hit, för så FINA saker du gör!!! AMAZING x 2!
Ska bli intressant att se vad du gjort åt Skaparlusten. Det ser så fint ut.
Härliga magbilder har du tagit med. Ja, man blir ju inte alls sugen på syskon...;).
Ha de gött!
Kram SasSa

Christine sa...

Jag som just tänkte "vad fint dom har i fönstret"!! hihi..

Nyfiken på sneaket!!

Magnolia Linda/Familjen Rosén sa...

Tack så mkt för tipset! :-)
/ Linda

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna köpa lite punchilla. :) Rosa eller orange om du har. :D