tisdag, januari 06, 2009

Dagens foto #6 - 090106

Dagens foto blir denna på "vår stjärna"! Dagarna går åt till att umgås med Aston - busa med honom, prata med honom, krama honom, pussa på honom!! Mellan allt detta sover han en kortis och idag passade vi på att slänga ut granen, men vi hade så bråttom att få det klart innan Aston vaknade att vi inte tog några kort på det....



---------------------------------
Andra "Dagens foto"-fotografer:
3kärlekar, Anki, Annahanna, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Cybertjejen, copyrightmaria, Ellen, Emma, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Malena, Maria/fembarnsmamma, Mia, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Silwerstar, Snöstjärna, Sockergrynet, Tezzan,VeronicaP, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgersson

Vill du vara med i min lista? Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig (och övriga oxå om du vill)....

16 kommentarer:

Millas blogg sa...

Hejsan!

Tack för din kommentar i min blogg.
Ska genast ändra så det framkommer vars jag såg ditt fina kort. Ibland då man surfar runt, glömmer man vars man varit.

Tyckte det var en sån bra idé att fota såsom ni gjort med magen paketinslagen, så jag hoppas det var okej att jag gjorde liknande.

Önskar dig och din familj en god fortsättning!!!

kram Milla

Anonym sa...

Han är så himmelens söt, er Aston!

Maria

Jane.D sa...

Hej!

Vilken liten sötnos!

Jag blev så inspirerad av dina fotografier när jag kikade runt här, att jag genast hoppat på utmaningen "Dagens foto".

Håller precis på att fixa en ny blogg till utmaningen, och kommer där att länka till dig om det är OK.

Anonym sa...

Ja vilken rolig grej!!! Jag hänger på med "Ett foto per tag".

Ha det bra!!!!
Kram Anna på minkamera.blogg.se

Fotograferande Maria sa...

HEj! Nu har jag fixat länklista... Ska bara runt och kika hos alla och göra så att alla länkar funkar och öppnas i NYTT fönster. Måste bada och lägga 2 pojkar först. Aston är en sötnos!! KRam MAria

Anki sa...

Åh vilken prins han är er son Helene!

Jag är gärna med på din lista.

Anonym sa...

Jag är oxå med i Projektet. himlans kul idé tycker jag=)
Dina bilder är fantastiska.

Simmat sa...

Jag hoppar också på utmaningen, dock ett par dagar in på året!!
Har länkat i min blogg.
/Jennie

AnnaHanna sa...

Oj, vad många som hakat på - vad kul!
Jag är här och hämtar från din lista (som växer hela tiden) med deltagare.
Jag har inte hunnit titta in till alla ännu - men jag tror att det blir jätteskoj att göra det sedan.

Kramis till er alla och särskilt till den lilla snyggingen //Anna

Jess sa...

Jätterolig idé! Jag blev såklart också sugen att haka på. Ska lägga till alla länkar på min sida också. Underbart foto på lill-killen! Mvh/Jessica

Anonym sa...

Vad roligt att så många har börjat med detta!!
Jag började Projekt 365 och hoppas att jag klarar detta hela året... :-)

Jag är gärna med på listan och länkar vidare från mig!

Anonym sa...

Jag har också ambitionen att ta ett foto varje dag under året. Nu har jag bloggat första omgången bilder och jag har länkat hela listan, så jag står gärna med här.

Kram Emma

Anonym sa...

får bli start i mrogon...

Anonym sa...

är det "bara" dig jag skall länka till?

Christel sa...

Hej!
Sååååå söt Aston är :)

Jag har nu länkat till dig (o många andra), så du får jättegärna länka tillbaka till mig :)

Kram från Christel långt ner i ett blåsigt Trelleborg

FruGrip!! sa...

Hej Helene!
Är också med i dagens foto fast på engelska då rå men det kanske inte gör någe?
Kram Cissi / FruGrip