onsdag, januari 07, 2009

Dagens foto #7 - 090107

Dagens foto skulle kunna bestå av så mycket... Har lite migrän, är trött, fått mens osv... Men jag tycker att detta foto får representera min dag idag, det får representera ordet "Kontraster".... Sommar möter vinter på vår bakgård idag... Solen skiner, men det är kallt och snö! Jag tycker det är vackert ute, MEN längtar ändå lite till sommar, sol, värme, ljus.... Mycket mysigare än att vara trött, ha huvudvärk osv :-)



-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

6 kommentarer:

Monkan sa...

Jätte vacker bild.
Är det macroobjektiv du fotat med?

Monica

webmosterhelene sa...

Tack, Monica! Ja, det är ett makroobjektiv, ett 60 mm :-)

Pernilla sa...

Hej,
Mysig bild! :-)

...har dig länkad på min sida, gillar att kika in här! :-)
Jag har gjort en ny länk till mitt projekt, adressen dit är:
http://dagfordag-pernillatycker.blogspot.com/

/Pernilla

Anonym sa...

Jag antar också denna utmaning! Jag har startat en ny blogg för ett foto om dagen http://lenalandis.blogspot.com
men jag kommer forsätta med min pysselblogg också
http://lenalandis.blogg.se

Anonym sa...

Tack Helene jag har länkat till dig nu och kommer lägga in länkar till de andra imorgon. Har ju jobbat i blogg.se förut så jag håller på att lära mig hur blogspot fungerar så det tar lite tid men det är kul.
Lena

Anonym sa...

Nu tror jag att jag har länkat till alla dem som fanns i ditt inlägg tidigare ikväll. Ska försöka hålla koll och fylla på vartefter inne hos mig också. Roligt med så många!