lördag, januari 03, 2009

Kärleksfulla DT-sidor!

Nu har Scrapaddicted kommit med ett nytt månadspaket och det är helt helt underbart!! Rosa, rött, blått, brunt, glittrigt och alldeles kärleksfullt!! Jag hade äran att få skapa med kitet denna månad, här är vad jag gjort! Dessa sidor blev för övrigt 2008 års sista sidor :-)

En av mina favoriter! Älskar fotot som Fredriks mamma tagit på mig och Aston, ett av få foton på oss två då han var så nyfödd!


En liten sida om Fredriks brorsdotter Elsa :-)


Och så en sida med ett latte-kort :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene!

Jag försökte kommentera din skiss längre ner men det verkade inte funka. Ville bara säga att jag använt den och att jag lade ut resultatet på min blogg. Kolla om du är nyfiken...

Katarina sa...

Hej!
Jag vil bara berömma dig för dina fina scrapbookings saker du har gjort.
Jag har tänkt att börja med det och undrar om du har några råd och tips på var och vad man ska börja med?

MVH Katarina

Maya sa...

Så utrolig flotte sider du har laget.....masse fine farger og detaljer. Det kaffe bildet var herlig :-)

Anonym sa...

Åh så fina LO´s du gjort! Tyckte jag kände igne dig när jag hittade till din blogg via en annan blogg. Jag köper ju "Scrapbooking mm", det var därför! *s*

Papperet med hjärtan på, i LO´n om "Elsas 2 små risgryn", vilken tillverkare har gjort det?? Jag tycker det är SÅ fint!!

PS Visst är det härligt med en liten hemma?? (Min minsta är 2½ nu, tiden går fort!!)