lördag, oktober 24, 2009

LO: Årets julpuss

Jag tycker så mkt om det här fotot på Martin och Aston... Förra julen var Astons första, vi firade först här hemma (men Robin firade med sin pappa, trist men så är det) och sen åkte vi till Fredriks bror med familj... Det här fotot tog jag på dom framför granen och jag tycker om storebrors kärleksfulla puss på Astons lilla huvud... Omtänksamt och kärleksfullt.

LO:n är gjord av vackra papper från Inkido och jag blev så glad när jag fick den röda serien av Petra på Scrapgalen. De är verkligen fina! Sen har jag en samling med blommor och en söt chipboarddekoration ovanpå :-)





4 kommentarer:

fnyz sa...

tacl för tipset! för edits mage är verkligen ett problem just nu! ska definitivt provas

ScrapMyran sa...

Blev förälskad i din LO Utsikt under Enköping pyssels scrapmara i sep. och har velat lifta den sedan dess, är ju inte i närheten av din skicklighet med färger men kika gärna in i min blogg om du vill se min tolkning =)

Anonym sa...

Men åhhhhhh... hjärtat med vingar. Så fint!

/isabeli

Camillha sa...

Grattis Aston på bolibompanamnsdagen! De drog ditt namn idag och jag har skickat ett grattis via Sophia, men vet inte om det kommit fram!
Grattis och hurra!