onsdag, oktober 14, 2009

LO: Our little pumpkin

För ett tag sen såg jag denna rubrik "Our little pumpkin" på en amerikansk LO som jag tyvärr glömt vem som gjorde. Men den triggade mig verkligen att göra en sida med de här fotona på Aston och en liten minipumpa...

Materialet är från Scrapgalen och jag tycker både om papprena från Pink Paislee och det underbart läckra Glossy Cardstock från Bazzill. Mönstret är liksom embossat och glansigt, från början är det ljusgult som mönstret är. Men jag har färgat om det med hjälp av en orangefärgad distress inkdyna och en foamapplikator. Tillsammans med lite stänk av orange glimmermist blev det hur läckert som helst!


Lite detaljbilder på dekorationer, mönster osv...




3 kommentarer:

~Karin~ sa...

Darling..såå fin! Jag har ju sett den live och det där glossypappret är nåt jag MÅSTE skaffa! :)

kraaaaam hon som sitter på jobbet men är hemma i scraphörnan i skallen *ler*

Anonym sa...

Du lade upp samma LO den 10 oktober, är det någon skillnad eller har du bara dubbelpostat? :)

webmosterhelene sa...

Hej Anonym, det råkade visst bli dubbelpostat :-) Tur nån har koll på mig, synd att jag inte vet vem du är