onsdag, oktober 07, 2009

LO: Pumpafix

Idag är det dags för ytterligare en halloweenlayout... Petra på Scrapgalen har verkligen lyckats bra då hon tagit in just denna halloweenserie av Pink Paislee! Jag älskar den och skulle kunna skapa hur mkt som helst!!!

Jag fyller ju år 3 nov och det är ju bara några dagar efter halloween.... För några år sen så fick jag pumpor av min rara svägerska Therese och Martin och jag satte igång att skära i dom :-)



Jag har lagt de små cirkelformade bokstäverna lite omlott, blir urfint!


Här kommer två närbilder på Crackle Accents, jag älskar verkligen effekten på gravstenen, fågeln och även på lite fladdermöss som finns högre upp på pappret...


2 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Cool LO!

Milla sa...

Såå otroligt snygg och detaljrik LO! Wow! Jag gillar den massor.