söndag, oktober 04, 2009

LO: Mmmm... säger bilen

Hihi, en LO jag gjorde igår scannade jag då jag sent om sider upptäckte att den passar perfekt till "Använd dina saker"-utmaningen på SWE-bloggen idag ;-) Det gäller att vara ute i sista stund och få saker gjorda *s*. Jag gjorde egentligen LO:n bara för min egen skull, och det kan man väl säga att jag fortfarande gjort även om jag använde den för SWE.... Men skoj att få med den även på SWE :-)

Haka på du med, man ska använda "Glitter, knappar och stickers"... Saker de flesta av oss har liggande i våra gömmor! Glitter och knappar används frekvent här, men stickers?? Förutom bokstäver använder jag inte så mkt stickers, fast jag försöker göra det ;-)

2 kommentarer:

Mya sa...

den är jättefin Helene! :)

Chris_P sa...

åh dom är såå söta i den åldern. Min pojke stod så ofta, antingen körde bilarna eller bara ställde upp dom i led. Jättefin layout!