onsdag, maj 05, 2010

Dagens foto - 100505 - söta badkillen

Aston och jag har haft en slapp dag, eftersom onsdagar är vår simdag. På fm fixade vi lite i trädgården - Aston plockade ner löv från buskarna medan jag rensade bort brännässlor och maskrosor och krattade upp en massa löv. Sen blev det lunch och sen åkte vi in till stan. Aston sov i vagnen och jag fönstershoppade :-)

Sen drog vi till simmet och Aston är verkligen duktig nu. Allt har kommit på hans villkor, inget tvång. Han lägger sig plant under ytan och simmar framåt, sparkar bra. Bubblar ut luften under vattnet. Åker kana, simmar genom rockringar, hoppar från kant och vänder tillbaka osv.






Efter 30 min sim kan man tycka att han skulle vara nöjd, men nä... Aston tillbringar ytterligare 15 min i en balja i duschen ;-)

{Bloggar på språng med min iPhone}

1 kommentar:

Lillnea sa...

Vilken häftig effekt på bilderna!