fredag, maj 21, 2010

LO: Bakom mammas stora solglasögon...

Här är gårdagens snabbscrap, tog ca 20 min att göra och är inget avancerat men jag är nöjd! Bestämde mig för att grabba tag i det roliga, härliga fotot på Aston som legat på bordet ett tag nu och sen även grabba tag i saker som låg spritt på bordet. Visserligen inget svårt eftersom jag alltid har massa saker liggandes där, både gammalt och nytt *s*

Papprena samt fjärilen är relativt nya, de har "bara" funnits i min ägo i ca 1½ månad, de runda bokstavsstickersen är helt nya, de stora bokstäverna är relativt nya (de övre) och jättegamla (de nedre).... Samt de coola journalingrutorna som är urgamla och som Peterlina gjort. Ibland är man glad att man har gamla saker drällandes oxå *s*


Fotot på sidan är lite halvkass, taget vid 17,30-tiden igårkväll. Så ha lite överseende med det.







2 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Oh my, den är helt underbar!!!! Jag vill scrappa NUUU, tycker man skall införa scraptid på arbetstid faktiskt hihi

Susanne sa...

Vilken cooling. Du missar väl inte blogcandyt på www.scrapbookingsverige.se